Aktualne wydania

Program Trawers jest stale udoskonalany. Na bieżąco wprowadzamy zmiany, które rozszerzają funkcjonalność programu i zwiększają wygodę i bezpieczeństwo pracy.

Nowości i zmiany

Opis aktualizacji

Aktualne wydania programu można pobrać z serwera ftp:

→ Dla Linux

→ Dla Windows

Pomoc

Tworząc oprogramowanie dokładamy wszelkich starań, aby działało ono sprawnie i niezawodnie w każdej sytuacji. Jeżeli jednak na dowolnym etapie pojawią się problemy, mogą Państwo skorzystać z przygotowanych przez nas opcji pomocy:

  1. Konsultacje e-mailowe
  2. Serwis i konsulting
  3. Opieka Partnera
  4. Baza wiedzy
Konsultacje e-mailowe

Konsultacje e-mailowe to podstawowa pomoc, której udzielamy w ramach abonamentu na aktualne wydania. Nasz doświadczony zespół rozwieje Państwa wątpliwości dotyczące eksploatacji programu i przedstawi jasne rozwiązania napotykanych problemów.

Zgłoszenia w ramach konsultacji przyjmujemy mailowo na adres serwis@tres.pl.

Serwis i konsulting

Serwis i konsulting to pomoc w sytuacjach, które wymagają dogłębnej analizy zgłoszonego przypadku lub pracy bezpośrednio na instalacji klienta np. przez zdalny dostęp. W ramach usługi oferujemy m.in. redagowanie dokumentów wg wzorców, poprawianie danych po awariach i pomyłkach operatorskich, diagnozowanie spójności i poprawności danych, ocenę bezpieczeństwa systemu i wiele innych.

Zgłoszenia w ramach usługi serwisowej przyjmujemy mailowo na adres serwis@tres.pl.

Więcej informacji i aktualna cena: → Usługa serwis i konsulting

Opieka Partnera

Firma Tres ma licznych Partnerów na terenie całego kraju, którzy zajmują się kompleksową obsługą instalacji Trawersa. W skład świadczonych usług wchodzą m.in. wdrożenia i konsultacje oraz bieżąca pomoc techniczna.

Aby znaleźć Partnera o określonej specjalizacji działającego w Państwa najbliższej okolicy, prosimy zapoznać się z naszą → Listą Partnerów.

Baza wiedzy

Baza wiedzy gromadzi szczegółową dokumentację programu Trawers, wskazówki na temat zarządzania firmą i opisy konkretnych rozwiązań dla Państwa potrzeb. Zawarte w niej informacje to nieoceniona pomoc na każdym etapie cyklu życia programu - zarówno w trakcie wdrożenia i codziennej eksploatacji, jak i dalszej optymalizacji pracy.

→ Baza wiedzy