Trawers znajduje zastosowanie w firmach o bardzo zróżnicowanych profilach.
Poniżej przedstawiamy przykładowe branże, w jakich działają nasi Klienci, wraz z opisem korzyści osiągniętych dzięki
wdrożeniu programu.
-
-
Na potrzeby klienta powstał konfigurator produktów, który pozwala w locie tworzyć nowe struktury produktów wariantowych (już na etapie rejestrowania zamówienia sprzedaży). Ponadto dodano nowe funkcje i ułatwienia, m.in. automatyczny zwrot materiałów z produkcji, zestawienie udziału kosztów materiałów w wartości sprzedanej i porównanie specyfikacji zleceń.
-
-
-
-
-
Firma korzysta z wielu opcji wymiany danych z zewnętrznymi systemami. Do najczęściej używanych funkcji należą:
aktualizowanie cenników przez SOA,
wczytywanie struktur BOM z pliku CSV,
wizualizacja projektów w programie Planner.
Zdalny dostęp z hali produkcyjnej pozwala na bieżąco monitorować pracę zakładu i reagować na nieprzewidziane sytuacje.
-
-
-
-
-
-
-
-
Optymalizacja procesu planowania potrzeb materiałowych pozwoliła firmie znacząco ograniczyć ilość przechowywanych surowców do produkcji.
Ponadto, wprowadzony porządek w zleceniach produkcyjnych uczynił ich realizację mniej pracochłonną, co przyczyniło się do zwiększenia mocy przerobowych całego zakładu.
-
Wdrożenie programu znacznie uprościło gospodarkę przestrzenią magazynową (pełna automatyzacja: Trawers sam wyznacza miejsca ustawiania i pobierania palet). Przy 3700 miejsc składowania, korzyści są jak najbardziej odczuwalne.
-
Firma ma w swojej ofercie blisko 90 tys. pozycji asortymentu i miesięcznie wystawia ok. 10 tys. dokumentów. Zastosowanie kodów kreskowych uprościło proces przetwarzania dokumentów i przyspieszyło realizację zamówień. Integracja kodów z Trawersem dała znacznie lepsze wyniki niż wcześniej stosowane rozwiązania, które częściowo opierały się na ręcznej rejestracji danych.
-
-
Integracja danych w programie zapewniła sprawny przepływ informacji między poszczególnymi działami firmy. Dzięki temu zlecenia są realizowane bez przestojów i zakłóceń.
-
Brak jakichkolwiek problemów w eksploatacji – program po prostu działa. Zawsze można liczyć na jego niezawodną pracę, co wyróżnia go spośród innych rozbudowanych programów klasy ERP/MRP2.
-
-
-
Firma korzysta z możliwości wysyłania do klientów automatycznych raportów o zaległych płatnościach. Dzięki temu rozliczenia nie gubią się w natłoku bieżących spraw.
System działa stabilnie i pozwala na komfortową pracę bez spadków produktywności.
-
Szybkość i automatyzacja pracy przełożyła się na obniżenie kosztów działalności i podniesienie pozycji firmy na rynku.
-
-
-
-
Firma pracuje na programie już od 1996 r. (w tym 14 lat na wersji Linux). Przez ten czas program na bieżąco dostosowywał się do nowych przepisów i potrzeb użytkowników.
Firma bardzo ceni sobie możliwość współpracy Trawersa z systemami zewnętrznymi: m.in. import danych, generowanie faktur w formacie EDI i elektroniczną emisję przelewów.
Aby dowiedzieć się, w jaki sposób Trawers ERP może wspomóc realizację celów Państwa przedsiębiorstwa, prosimy o
kontakt z naszym Działem Sprzedaży na adres tres@tres.pl.