Profile klientów

Trawers znajduje zastosowanie w firmach o bardzo zróżnicowanych profilach.

Poniżej przedstawiamy przykładowe branże, w jakich działają nasi Klienci, wraz z opisem korzyści osiągniętych dzięki wdrożeniu programu.

Handel

  • Armatura grzewczo-sanitarna
  • Artykuły biurowe
Dobrze opracowany system rozrachunków w Trawersie zapewnia firmie czytelny obraz kondycji finansowej i umożliwia wczesne reagowanie.

Program jest dokładny i dzięki temu zawsze można polegać na gromadzonych w nim danych.
  • Artykuły instalacyjne
  • Części do drukarek, kserokopiarek i faksów
  • Elektrotechnika
Firma korzysta z licznych usprawnień wynikających z automatyzacji pracy, takich jak:
  • sprawna inwentaryzacja z automatycznym księgowaniem różnic,
  • automatyczne generowanie faktur przy sprzedaży z WZ,
  • kontrola cen przy tworzeniu faktur zakupu,
i wiele innych.
  • Książki
  • Maszyny rolnicze
  • Materiały budowlane
  • Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych
  • Materiały pokryciowe
  • Narzędzia dla przemysłu ciężkiego
  • Nity ze stali nierdzewnej
  • Skup zboża
Firma zleciła rozbudowanie programu o rozwiązania specyficzne dla branży. Obecnie w przygotowaniu jest system kontroli jakości oraz system obsługi skupu, który umożliwi m.in. liczenie ceny surowca w oparciu o samodzielnie zdefiniowane parametry jakościowe.
  • Sprzęt sportowy
Wymiana dokumentów EDI (odbieranie zamówień sprzedaży i wysyłanie faktur) znacznie ułatwiła obsługę transakcji z dużymi sieciami handlowymi: Auchan, Carrefour i Selgros, których zaopatrzenie stanowi główne źródło przychodu spółki.
  • Stal i konstrukcje stalowe
  • Środki czystości
Firma swobodnie zarządza oddziałami i śledzi ich aktywność ze zdalnie położonej centrali. Dzięki wielopoziomowemu systemowi uprawnień, połączenie oddziałów nie zagraża bezpieczeństwu danych.

Praca zdalna pozwala kluczowym klientom przeglądać zapasy i samodzielnie składać zamówienia.

Usługi

  • Impregnacja materiałów drzewnych
  • Instalacja i konserwacja systemów pożarniczych
  • Obsługa statków
  • Działalność naukowo-badawcza
Firma ceni porządek w dokumentach księgowych (wszystkie noty księgowe w jednym miejscu) i sprawne zarządzanie bazą kontrahentów (program czuwa nad poprawnością danych i zapobiega tworzeniu zdublowanych zapisów).

Świetnie dopracowany system analizy rozrachunków pozwala właściwie wykorzystać informacje o przepływach z działalności firmy.
  • Uszlachetnianie płyt drzewnych
  • Usługi biur rachunkowych
  • Usługi elektryczne
  • Usługi publiczne
  • Usługi telekomunikacyjne
  • Usługi transportowe
  • Wywóz śmieci
  • Wykonawstwo obiektów budowlanych
Program pozwala na pracę z dowolnej lokalizacji z integracją danych w czasie rzeczywistym. Oddziały mogą swobodnie wymieniać się danymi finansowymi.

Dodatkowym atutem jest funkcjonalność dedykowana dla branży: m.in. gotowe wzorce wydruku developerskich faktur sprzedaży, z kroniką poprzednich faktur wystawionych temu samemu odbiorcy.
  • Zaopatrzenie leśnictwa
Dzięki dobremu zarządzaniu zapasami, przestrzeń magazynowa jest optymalnie wykorzystana, a inwentaryzacja przebiega szybko i sprawnie.

Proste fakturowanie pozwala przetwarzać duże ilości danych w szybkim tempie.

Produkcja

  • Artykuły papiernicze
  • Ciągniki rolnicze
Na potrzeby klienta powstał konfigurator produktów, który pozwala w locie tworzyć nowe struktury produktów wariantowych (już na etapie rejestrowania zamówienia sprzedaży). Ponadto dodano nowe funkcje i ułatwienia, m.in. automatyczny zwrot materiałów z produkcji, zestawienie udziału kosztów materiałów w wartości sprzedanej i porównanie specyfikacji zleceń.
  • Chemia motoryzacyjna
  • Elementy budowlane
  • Filtry samochodowe
  • Kable
  • Konstrukcje metalowe
Firma korzysta z wielu opcji wymiany danych z zewnętrznymi systemami. Do najczęściej używanych funkcji należą:
  • aktualizowanie cenników przez SOA,
  • wczytywanie struktur BOM z pliku CSV,
  • wizualizacja projektów w programie Planner.
Zdalny dostęp z hali produkcyjnej pozwala na bieżąco monitorować pracę zakładu i reagować na nieprzewidziane sytuacje.
  • Paliwa kopalne
  • Łodzie
  • Maszyny i urządzenia technologiczne
  • Maszyny do wytwarzania wypełniacza
  • Meble
  • Obuwie
  • Okna
  • Okucia meblowe
Optymalizacja procesu planowania potrzeb materiałowych pozwoliła firmie znacząco ograniczyć ilość przechowywanych surowców do produkcji.

Ponadto, wprowadzony porządek w zleceniach produkcyjnych uczynił ich realizację mniej pracochłonną, co przyczyniło się do zwiększenia mocy przerobowych całego zakładu.
  • Opakowania z tworzyw sztucznych
Wdrożenie programu znacznie uprościło gospodarkę przestrzenią magazynową (pełna automatyzacja: Trawers sam wyznacza miejsca ustawiania i pobierania palet). Przy 3700 miejsc składowania, korzyści są jak najbardziej odczuwalne.
  • Oświetlenie
Firma ma w swojej ofercie blisko 90 tys. pozycji asortymentu i miesięcznie wystawia ok. 10 tys. dokumentów. Zastosowanie kodów kreskowych uprościło proces przetwarzania dokumentów i przyspieszyło realizację zamówień. Integracja kodów z Trawersem dała znacznie lepsze wyniki niż wcześniej stosowane rozwiązania, które częściowo opierały się na ręcznej rejestracji danych.
  • Pasze dla zwierząt
  • Pompy hydrauliczne
Integracja danych w programie zapewniła sprawny przepływ informacji między poszczególnymi działami firmy. Dzięki temu zlecenia są realizowane bez przestojów i zakłóceń.
  • Prefabrykaty budowlane
Brak jakichkolwiek problemów w eksploatacji – program po prostu działa. Zawsze można liczyć na jego niezawodną pracę, co wyróżnia go spośród innych rozbudowanych programów klasy ERP/MRP2.
  • Strzemiona do samochodów ciężarowych
  • Tkaniny
  • Urządzenia elektroniczne
Firma korzysta z możliwości wysyłania do klientów automatycznych raportów o zaległych płatnościach. Dzięki temu rozliczenia nie gubią się w natłoku bieżących spraw.

System działa stabilnie i pozwala na komfortową pracę bez spadków produktywności.
  • Wyroby hutnicze
Szybkość i automatyzacja pracy przełożyła się na obniżenie kosztów działalności i podniesienie pozycji firmy na rynku.
  • Wyroby pasmanteryjne
  • Zabawki
  • Zszywki i zszywacze do kartonów
  • Żywność
Firma pracuje na programie już od 1996 r. (w tym 14 lat na wersji Linux). Przez ten czas program na bieżąco dostosowywał się do nowych przepisów i potrzeb użytkowników.

Firma bardzo ceni sobie możliwość współpracy Trawersa z systemami zewnętrznymi: m.in. import danych, generowanie faktur w formacie EDI i elektroniczną emisję przelewów.

Aby dowiedzieć się, w jaki sposób Trawers ERP może wspomóc realizację celów Państwa przedsiębiorstwa, prosimy o kontakt z naszym Działem Sprzedaży na adres tres@tres.pl.