Usługi
- Serwis i konsulting
- Analiza przedwdrożeniowa
- Konsultacje wdrożeniowe
- Nadzór autorski
- Szkolenia
- Rozwiązania indywidualne
1. Serwis i konsulting
Serwis i konsulting to pomoc w sytuacjach, które wymagają dogłębnej analizy zgłoszonego przypadku lub pracy bezpośrednio na instalacji klienta np. przez zdalny dostęp. W skład usługi może wchodzić m.in. redagowanie dokumentów wg wzorców, poprawianie danych po awariach i pomyłkach operatorskich, diagnozowanie spójności i poprawności danych i ocena ich bezpieczeństwa oraz wiele innych.
Forma: e-mail, telefon, dostęp zdalny
2. Analiza przedwdrożeniowa
Analiza pozwala szczegółowo określić potrzeby firmy względem nowego programu i ustalić zakres ewentualnych prac przygotowawczych.
Forma: e-mail, telefon, wizyta, praca zdalna (→ Trawers Jazda Próbna)
3. Konsultacje wdrożeniowe
Dobre wdrożenie to gwarancja wykorzystania pełnych możliwości oprogramowania i szybkiego zwrotu z inwestycji.
Pakiety konsultacji obejmują wizyty w siedzibie użytkownika, opracowanie planu wdrożenia i asystę ekspertów przy wdrożeniu i szkoleniach.
Pakiet 13 dni
- 2 dni wizyt
- plan wdrożenia
- 11 dni asysty zdalnej przy wdrożeniu i szkoleniu, w tym do 2 dni wizyt
Pakiet 25 dni
- 3 dni wizyt
- plan wdrożenia
- 22 dni asysty zdalnej przy wdrożeniu i szkoleniu, w tym do 4 dni wizyt
Pakiet 40 dni
- 5 dni wizyt
- plan wdrożenia
- 35 dni asysty zdalnej przy wdrożeniu i szkoleniu, w tym do 7 dni wizyt
4. Nadzór autorski
Usługa obejmuje nadzór nad użytkowaniem programu zgodnie z założeniami programu i jego architekturą, w celu zapewnienia płynnej pracy, m.in. okresowe sprawdzanie poprawności wprowadzonych danych, diagnozowanie i poprawianie efektywności.
Forma: e-mail, telefon, dostęp zdalny
5. Szkolenia
Szkolenia przeprowadzamy w ramach corocznego spotkania w Sobieszewie. Spotkania służą wymianie wiedzy i doświadczeń pomiędzy Użytkownikami, Partnerami i autorami programu Trawers. Możliwe jest również zorganizowanie szkolenia w siedzibie klienta.
6. Rozwiązania indywidualne
Rozwiązania indywidualne to możliwość rozbudowy i modyfikacji programu dla potrzeb Klienta.
Forma: Potrzeby są realizowane odpłatnie, na indywidualne zlecenie według przyjętej specyfikacji. Klient otrzymuje licencję na użytkowanie zleconego rozwiązania.
Szczegółowe informacje i aktualne ceny: → Usługi firmy Tres